live the life you have imagined

.

torsdag 11. august 2011

Shopping = Blogging

Jeg var på shopping igjen i dag, hos MANGE TING, dessverre kunne jeg bare ta med et kubbelys hjem (siden jeg gikk) så resten skal jeg hente og vise frem i morgen.
Besøket hos mange ting endte ikke bare med handlepose, og en avtale om å hente mer i morgen. Det er også blitt slik at jeg skal begynne å blogge for dem. Gleder meg masse til å ta fatt på det, og har såvidt startet i kveld.
http://www.mangetingklaeroginterior.blogspot.com/ er adressen. Der kan du følge med for nyheter, inspirasjon og oppdateringer om hva som skjer.



God natt!

Marita

1 kommentar:

  1. Så spennende da. :)
    Nå må jeg inn å titte på bloggen. :)
    Ønsker deg en fin helg.
    Gleder meg til å se hva du skal hente i morgen. :)
    Klem

    SvarSlett