live the life you have imagined

.

søndag 21. august 2011

Helge Wook

Mmm..

Wook er en av mine yndlingsretter i helgene. Kosemat! Og om du vil- sunn kosemat!
Her om dagen laget vi oss wook, og testet ut byggris, fremfor ris eller nudler.

Jammen var det godt også! Anbefaler alle å prøve byggrisen, mye bedre for magen, og et fint alternativ til poteter, ris og pasta.

I wooken brukte vi strimlet svinekjøtt, 2 ferske økologiske gulerøtter, 1 boks bambuskudd, bønnespirer og vannkastanjer, 1 hel brokkoli, 1/2 pose wook saus og 1 pose byggris.

Forhåpentligvis vil det komme noen forslag til sunn og god mat på bloggen fremover ;) Kanskje noen oppskrifter på litt sunnere kaker og annet godt også.. Jeg har nemlig blitt superinspirert i det siste, etter at jeg har begynt å tenke på hvor mye bedre kroppen får det om jeg spiser riktig. Det vil jeg nyte godt av på skolebenken..

snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar