live the life you have imagined

.

søndag 1. mai 2011

interiørbutikker på nett?

Jeg er veldig glad i shopping, også på nett. Jeg er veldig glad i hilde heimdal, lobelia, arbeidshuset og lune hjem, men trenger å finne noen som sender faktura.
Jeg har nemlig bestilt nytt bankkort, pga magnetstripen, og får bare beskjed om at kort info er feil, når jeg prøver å bestille....Så jeg får vente med å bruke kortet på nett til det nye kommer. Kanskje greit for økonomien?



Jeg håper noen vet om noen nettbutikker som sender faktura, for jeg er i shopping mood :D

Kos dere virdere i kveld.

Marita

1 kommentar:

  1. Hei,
    Jeg åpnet faktisk nettbutikk tidligere i dag, og jeg sender faktura :)
    Vet jo ikke om jeg selger noe du har lyst på, men du kan jo ta deg en titt: http://www.bekkasbutikk.no
    Det vil bli lagt ut nye varer fremover også :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett