live the life you have imagined

.

lørdag 30. april 2011

tanker om gutterommet

Vi har to gjesterom her i hiet. Og vi har bestemt for å innrede de med minner fra barndommen.
 Gutterommet har vi ikke rørt enda, da det blir brukt som bod, (våre to andre boder er fulle av verktøy og materialer...) men planleggingen har jeg rukket å begynne med.

eller vi kan bare ha det sånn? NEI!

Her er noen bilder, som kan gi et hint om hvordan det skal bli:
Kunne tenkt meg en lignende seng. Bilde fra bohus

Disse knottene vil jeg bruke på skuffene under sengen. Fra lune hjem

nud lampe. Fra lune hjem

Bildelist, til pocket bøker. Denne er fra IKEA

Tolix taburett, fra lune hjem. Under denne har jeg lyst til å ha en stabel med pocketbøker



Hockey skøytene vil jeg henge på en krok under en hvit hylle. På hyllen skal drakten, en puck og hjelmen hans være.

Håper det blir stilig der inne, til slutt..

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar