live the life you have imagined

.

mandag 2. mai 2011

med sølvet i fokus

Jeg har lekt meg litt med NIB sin utfordring- festbord.

17 mai skal min familie komme på middag. Temaet er "norsk". Jeg har planen klar for festbordet, og tenkte at jeg kunne vise det her, og kanskje bruke det i NIB sin utfordring denne mnd (?)












Serviset, og bestikket vårt har norskt preg, med treskjæringsmønster. Glassene går også godt til.
Ideen jeg plutselig kom på her om dagen, var å bytte ut serviettringene, med bunadsølv, spent på hva dere syns om det. Ellers blir det veldig enkelt, med et par lys. Det skal jo også være plass til masse god mat på bordet.

hva syns du om bordet?

4 kommentarer:

  1. Fint dekket bord, og nydelig servise.
    Servietten du har der har jeg også.
    Klippet ut damen og strøk den på et kubbelys. ;)
    Ha en god natt og fin morgendag. :)

    SvarSlett
  2. Hei

    Flott blogg og nydelig bord:)
    Fant deg på NIB og vil gjerne følge deg videre:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjmepefint!
    Enkelt og lekkert ♥
    Lykke til i utfordringen!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Lekkert! Synes ideen med bunadsølv var artig til 17 mai:)
    Lurer litt på hvor serviettene er fra? De så utrolig kule ut!
    Lykke til og god helg til deg:)

    SvarSlett