live the life you have imagined

.

torsdag 3. mars 2011

himmelseng

Jeg har alltid ønsket meg en himmelseng, og etter at vi kjøpte hiet og begynte oppussingen, har jeg vært fast bestemt på at det måtte vi ha.

Jeg har brukt lang til på å finne en himmelsengstamme som både var hvit, enkel ogikke kostet altfor mye.
Det endte med at vi måtte velge mellom to stammer som så nokså like ut, men hadde en stor prisforskjell.
Nå har vi bestemt oss for at vi skal kjøpe en fra IKEA, og vi skal hente den på lørdag.


Inne i hodet mitt har sengen lette- hvite gardiner, silkemykt sengetøy i gråtoner, to lampetter over sengen i landlig stil, med veggordet "always kiss me goodnight" over.
Ved siden av har vi hvert vårt nattbord. Jeg ser for meg at mitt har en lekker vekkeklokke, et ineriørblad og kanskje en vase av glass med et par hvite roser i. Kjærestens inneholder nok Vi menn, og en stygg vekkerklokke..Til jeg gjør noe med det ;)
Om natten skal mine søte tøffler stå og vente ved sengen, på andre siden ligger nok dessverre et par sure sokker i str 44.. haha


Jeg gleder meg sånn til å legge meg på lørdag, i himmelsengen min.. Skal drømme om den i natt.
Og hvem vet, kanskje dukker det opp et par bilder av soverommet over helgen..

God natt

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar