live the life you have imagined

.

fredag 4. mars 2011

lille- lørdag i hiet

 Helg!
Jeg har hatt en herlig dag på jobb, i sola, med glade barn. Jeg har fått tid til en aldri så liten shopping runde.  (Sko shopping for meg, er på linje med spa!) Og nå er det sofakos og gjester på menyen.  Med andre ord har jeg lagt alt til rette for en god dag..

Her i hiet har vi nå krøpet opp i sofaen og tatt en aldri så liten lille- lørdag. Godteriet står fremme, kjæresten har fått ta seg en øl, og jeg har hoppet opp i pysjen. Herlig!



 Godteribollene som pryder lille- lørdagen vår er jeg derimot ikke like lykkelig over, som jeg er over dagen i dag!
Jeg ønsket meg sånn den brune bollen for 1-2 år siden, og var kjempeglad når jeg fikk den. Men nå passer den liksom ikke helt.. Men den er søt, og helt grei.
Den hvite fikk kjæresten av meg under oppussingen. Et såkalt spontankjøp, som var gøy der og da. Lite tenkte jeg da, på at jeg kom til å ha den på bordet annenhver lørdag. I hodet mitt skal den stå i kjeller stua/ mannfolk stua i drømmehuset en gang i fremtiden. Ikke midt på stuebordet..

Nå må dere ha en super helg!


Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar