live the life you have imagined

.

torsdag 3. mars 2011

en setning her, og en på veggen der.

Jeg er veldig glad i skiltene vi har her i hiet, de er med på å sette et personlig preg, og jeg syns det er så utrolig koselig med litt tekst her og der..


Dette vakre skiltet fikk jeg av min beste venninde til jul. Det pryder muren, over peisen, i stua vår.

noen skilt gir meg en påmnnelse.. som skiltet over og under her.


Dette morsomme skiltet fikk jeg av mamma mens vi pusset opp. Håper jeg har bevist at det lages mer enn grandiosa (selvom jeg må innrømme at jeg er litt svak for grandiosa) i hiets kjøkken ;)

søtt skilt til kjøkkenet, kjøpt på kremmerhuset

HOME, home is where your story begins. Passet så godt hos oss. Dette skiltet henger i entreen.



Og dette kule skiltet, fikk jeg av min gode venn, Tonje. Mye morsommere å sette på klesvasken når dette skiltet er det første man ser på vaskerommet..


Skiltene mine gjør noe med humøret mitt, og jeg håper det smitter over på gjestene i hiet..

Marita


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar