live the life you have imagined

.

søndag 27. februar 2011

Ekstrem oppussing: Bad

Mars 2010. Vi er på toppen av optimismen, og kjøper en leilighet vi har tro på. Ikke et rom er pent, men vi har troen på at det skal bli bra. Til og med Badet..



vil ikke si at gamlebadet var spesielt innbydende..

April 2010, tålmodigheten min begynte allerede å bli dårlig. Det skulle gjerne vært ferdig nå, men å få anbud, og å finne ut av hvordan alt skal være tar tid..
Hadde alt vært opp til meg hadde vi gitt opp mange ganger. Tålmodigheten min er verre enn..Nei, jeg kommer ikke på noe eller noen med like dårlig tålmodighet.



våren 2010, ting begynner å skje.. takk og lov for at jeg har en handyman i hiet, som tar i et tak.

her sitter jeg i dusjen

sommeren 2010, det begynner å se ut som om det skal bli et bad her. Til og med jeg ser et lys i enden av tunnellen..
Endelig kommer den biten jeg brys meg om, interiør og utseende.
Jeg forelsket meg i disse rullestenene, og etter et par diskusjoner med mannen i huset fikk jeg viljen min.
Det er begge glad for i dag!


oktober/ november 2010. Fliser! Endelig er det fliser på veggene. Drømmebadet blir til virkelighet!


Dette bildet er fra før det ble helt ferdig, men her ser du flisene og rullestensborden.
Jeg er kameraløs i helgen, suplerer med fler bilder i kveld
nye bilder:





dusjgulvet vårt.  som jeg kranglet meg til

elsker denne hylla i dusjen. super praktisk









plantegningen over badet fant jeg dessverre ikke. Så jeg har vært kreativ istedet.

Badet vårt sto ferdig i november/ desember 2010. Ja, ting kan ta tid..

Ha en flott søndag.

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar