live the life you have imagined

.

torsdag 12. januar 2012

Vi selger møbler!

Etter MYE frem og tilbake har vi bestemt, eller jeg bestemt, at vi bytter ut noen møbler.
Det begynte i høst med kistebordet vårt, jeg er veldig glad i det og elsker at det srommer så mye innvendig, men ønsker meg ett på ben.

bordet har en fin patina, og er i tråd med fransk landstil :)
Vi har fått bud på det for 2800,- men jeg vil se om vi kan få 3000,- for det før jeg selger det.

Bordet vi har mellom sofaene skal også selges, fordi vi ønsker oss hjørnesofa. (også aktuelt å selge sofanene, ektorp to og tre seter med hvitt trekk, og ekstra trekk i lys beige. Sofaene er ikke lagt ut på FINN enda.)
Bordet er fra Chic antique, og var nytt i 2011


selges for 1000,- 

Vi har også lagt ut et møbel som jeg har fått bud på. Kjøperen må dessverre vente litt fordi jeg ikke klarer å bestemme meg, skal jeg selge dette skapet?
Jeg syns det er et nydelug skap, men jeg er ikke fornøyd med fargen, i forhold til den vi har på veggene. Jeg kan for all del male det hvitt, men klarer nok ikke å lage like fin patina. 

Her har jeg satt et annet skap dit, for å se hvordan det blir om jeg selger det. Hva syns du?
Hva syns du?

Alle møblene ligger på FINN under kode: 31839700

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar