live the life you have imagined

.

onsdag 18. januar 2012

Jeg flater ut!!

Puh, i dag er jammen sofaen og gossip girl DVD'ene min beste venn. Godt med noen sånne dager og syns nå jeg :)

Etter nyttår har jeg økt til minimum 4 treningsdager i uka. De to siste dagene har det blitt til 5 økter tilsammen, noe som nok ble for mye for roppen på 48 timer.. Har kjentes så godt, men i dag trengte jeg virkelig å flate ut!

 Her i hiet har det kommet opp nye gardiner, jeg kjøpte de da vi kjøpte leiligheten, men de har ligget på hylla et helt år og ventet.. Mannebein hadde også en god ide til erstatning av gardinbånd: blondebånd. Jammen ble jeg imponert!



Vi har også byttet ut hjørneskapet som jeg snakket om. Veldig fornøyd med det!
 slik ble TV hjørnet..


Men hva skal jeg ha det hvor det hvite skapet stod før? Nå ser det slik ut:

Nei, nå tror jeg at det støle kroppen min skal komme seg under dyna.
God natt :)

2 kommentarer:

  1. Flotte gardiner, smart å bruke blondebånd. :)
    Kjempefint skap dere har kjøpt også.
    ha en fortsatt fin dag.
    klem

    SvarSlett
  2. Så fint! Det skapet dere har kjøpt dere er kjempeflott! Kunne godt hatt et slikt et jeg også..

    Ha en søndag.

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett