live the life you have imagined

.

søndag 20. november 2011

Julegardiner?

Nå er det bare 1 uke igjen til 1 advent.
Jeg gleder meg masse til å sette frem adventstaken, henge opp adventstjernen og kanskje et par julenek.
Mangler bare litt snæ, så blir første advent perfekt!

Noen dager senere begynner desember, og hjemme  hos oss betyr det også begynnelsen på litt pynting og tid for julegardiner.

Sist jul hadde vi nettopp flyttet inn, stuen var enda ikke listet så vi gikk glipp av julegardiner, i år MÅ jeg ha det. Julegardinene rammer liksom inn julen!

Problemet er bare å finne ut hvilke julegardiner jeg skal ha? Det finnes så mye der ute, men alikevel sliter jeg med å finne noen jeg liker. Jul for meg bygger på rødt, nisser og tradisjoner, så de må passe inn i den tradisjonelle julestilen :)

Er det noen der ute som vet om noen ordentlig julerøde gardiner, uten for mye dill og dall på? Vi har tre litt store vinduer på rad i stua, med verandadør på enden, så jeg trenger 5 lengder. Kan ikke se for meg at det da blir pent med for mye pynt på de??

På andre siden av stuen har vi et "vanlig" vindu, så det blir mange julegardiner i stuen vår ;)


1 kommentar:

  1. Jeg bestilte mine på ellos.no
    Der har de masse rimelig uten at de blir "billige" i utseende. Jeg har også store vinduer på stua, og jeg valgte rød og hvit-rutete gardiner! De ser utrolig fine ut, og rødfargen er sånn den skal være, ikke glorete! :)
    GOD JUL!!!!

    SvarSlett