live the life you have imagined

.

lørdag 26. november 2011

1 advent.

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.
 
Så er det 1. advent. 
Jeg er en av de som gleder meg til advent, desember, julelukt, julebakst og alt som hører julen til, så i dag er en stor dag for meg.

I vundet på stua skinner adventsstjernen, og på kjøkkenet står adventstakene og pynter. Det lukter julebakst der inne, fordi jeg sto opp klokka 7 for å bake kokosmakroner (brukte oppskriften på kokos posen, ble veldig bra faktisk..). Noe relatert til julen må jeg jo gjøre innimellom eksamenslesingen.
 
 
Nå er det bare å åpne eksamensoppgaven i pedagogikk og jobbe frem til 1-2 tiden, så bærer det avsted på julemesse i fjellhallen. Jippi- julen kommer :)
Ønsker deg en strålende 1. advent <3



 
 

1 kommentar: