live the life you have imagined

.

fredag 2. september 2011

Fra gjesterom til studenthule!

Hei igjen!

Nå er det blitt en stund siden sist, og det har sine grunner. Siden sist er jeg blitt student!

Jeg går førskolelærer, nett og samlingsbasert, på Notodden. Uken som har gått har jeg levd studentlivet, bodd på hytte og vært på forelesninger, møtt medelever og fantastiske lærere.


Jeg vendte i dag nesen hjem til Gjøvik, inspirert og klar for det studentlivet som venter her hjemme. Det blir spennende og se hvor god jeg er til å kombinere det med arbeidslivet, trening og hverdagen min, men jeg skal gjøre mitt beste!

Iallfall denne første perioden kan det nok hende jeg lar høre fra meg litt sjeldnere enn jeg har pleid. Men det blir ikke helt stille altså!

I kveld kom jeg hjem til en savnet kjæreste, som hadde middagen klar! Men denne ørret retten ble jeg virkelig imponert. Virkelig godt å komme hjem til en slik velkomst!


Siden jeg kom hjem har jeg ikke bare sittet på latsiden!
Jeg har ryddet i notater fra forelesninger, filtet på en tovingsoppgave vi har (jeg kan innrømme at produktet, et penal, ser helt grusomt ut enda..) og ikke minst begynt å flytte studentlivet inn på gjesterommet!

denne ulldotten skal forhåpentligvis bli nasse nøff i penalform!

Jepp, nå blir rosarommet vårt min lille studenthule.

Her komme rjeg nok til å tilbringe noen timer i høst! Ha en super helg!

Klemmer Marita

1 kommentar:

  1. Så koselig da!! Flink du er vennen. Du er alltid så positiv og glad du! Misunner deg det.. :-)

    Klem Siri

    SvarSlett