live the life you have imagined

.

mandag 15. august 2011

På tide med kjøkkengardiner!

I hiet har vi vært uten kjøkkengardiner i hele sommer! Vi hadde beige heisegardiner, frem til jeg begynte å samle på GGs Blue og White Fay, og fikk blå og hvite puter på benken min, da passet ikke gardinene inn lenger, og ble kastet ut ;)
Siden har jeg lett og lett etter nye gardiner, men ikke funnet "de rette"..

Men her er de, bildet er lånt fra butikken Creme de la Creme, hvor jeg kjøpte de. Putene på bildet er lik noen av de jeg har på benken min.. Dette blir nok bra!
Gleder meg til de kommer med posten <3

Kanskje de kommer i dag? Da skal de iallefall opp med en gang, og dere skal få se.

Syns dere det er like vanskelig å velge gardiner?
Jeg har det slik at det er veldig lett å se ideer og ta valg for hvordan andre burde ha det, men i mitt eget hjem blir jeg mye mer usikker. Rart med det..

Blogges!
Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar