live the life you have imagined

.

mandag 15. august 2011

Kjøkkengardinene er på plass!

Hipp hurra!

Titter innom for å fortelle at kjøkkengardinene endelig er på plass.
Jammen gikk det fort, jeg bestilte de fra Creme de la Creme på torsdag, og nå henger de faktisk i mitt kjøkken! LIKER!

Gardinene er fra Boel & Jan, som blomsterputen på benken. (de to stripete er fra KID og den til høyre er fra GG)

Syns mønsteret står veldig godt til Green Gate serien White Fay og Blue Fay.
Beklager det mørke bildet, fikk ikke til bedre, må nok bli bedre kjent med kameraet mitt.

Da jeg først var i skuddet, fikk jeg for meg at jeg ville gjøre noe nytt med dørslaget mitt, og nå har det blitt fruktkurv! Liker allsidige ting!



Nyt kvelden!

Marita

4 kommentarer:

  1. SÅ lekkert det ble Marita. Passet jo så godt til det andre du har på kjøkkenet. Og ikke minst til serviset ditt!

    Takk for en knallbra treningsøkt i kveld. Det var så gøy å få være med på en av timene dine. Håper det blir flere!!

    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Så flott!:D Lurer på om det kanskje blir blårutete på mitt kjøkken også..Er jo så fint:) Vi får se:) stilig med fruktkurven ja:)

    SvarSlett
  3. Så fine gardiner!
    Koselig kjøkken du har :)

    SvarSlett
  4. Kjempefint du har det på kjøkkenet!:)

    Ha en fin uke,
    Klem jatte♥

    SvarSlett