live the life you have imagined

.

torsdag 4. august 2011

Dekkstoler på plass

For er herlig syn! Dekkstoler på min, MIN...eeh, vår veranda. Det har jeg virkelig ønsket meg en stund!

Så nå står de der og ser lykkelige ut sammen, takket være mamma som ble med meg og hentet de, og takket være meg som klikke i vinkel med umbrakoen for å få skrudd dem sammen ;)





Gjorde et aldri så lite gullfunn til på plantasjen i går også.   Jeg har sett for meg å ha et oliventre på verandaen, men uten grønne hender og en pris på alt i fra 800 og oppover virket det som en dårlig kombinasjon, type todagers lykke?!
 Men da oliventreet sto foran meg med prislappen med 200,- på var det ikke mye å tenke på! Det står ved dekkstolene og ønsker seg et sinkspann å stå i, må nok gjøre noe med det ;)


Nå har det begynt å dryppe på verandaen, som betyr at vi sikkert ikke får satt opp grillen i dag heller. Jaja, den får stå i stua en dag til... Elsker synet av pappesker i stua..eeh..

Nå har jeg dratt på meg tightsen, og er klar for første odentlige treningsøkt på over to uker!! Jeg hadde store planer om å trene i treningsstudioet i Thailand, men der var det ingen aircondition, drålig utstyr (måtte blandt annet sette i stikkontakten på tredemølla flere ganger i løpet av 8 min) og trangt, så to forsøk var det jeg endte opp med. Kommer nok til å få igjen for det nå ;)

Nyt kvelden :)

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar