live the life you have imagined

.

søndag 3. juli 2011

mot slutten av helgen..

Så var jeg tilbake i hiet.

Fredag dro jeg rett fra jobb til Kragerø, for å tilbrine helgen sammen med mamma, Nina (gudmoren min) og hennes familie. Det har vært koselig med god mat, shopping og lek med Nina's fantastiske barn på 1 og 5 år.
Selv om jeg har kost meg i Kragerø i helgen, var det godt å komme hjem til hiet og kjæresten også.

Utsikten vår fra balkongen

Litt shopping ble det

to turbin skåler fra Hadeland glassverk

Nydelig armbånd. "Dance like no one's watching. Sing like no one's listening"

Tea og Coffe krukker. Ikke lett å se hva det står på bildene dessverre.
For øyeblikket har jeg løsvekt te i en annen krukke, så jeg fylte opp med poser, noe som ikke ser helt bra ut.. Får gå til innkjøp av mer løsvekt.. Mmmm

Ekstra hyggelig var det å komme hjem og se at det har hoppet på noen nye følgere. Velkommen!

Mens jeg har nytt det glade liv i helgen, har mannebein og pappa holdt på i hagen, og nå er vi halvveis til ny veranda.. I morgen skal dere få se mer..

Jeg orket ikke trippe lenger ut i hagen, iført pysjamas og barfot. Så det får bli mer i morgen..

Hagen ser ikke ut nå. Flaut!!! Så jeg håper vi blir fort ferdig ;)


I morgen begynner en ny uke med nye muligheter <3 Og om du har startet ferien, må du bare slappe av og nyte den!

God natt!

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar