live the life you have imagined

.

torsdag 30. juni 2011

Weekend!

I morgen reiser jeg rett fra jobb til Kragerø. Der venter mamma, Nina og barna hennes. Gleder meg. Det er spaanlegg og gode shoppingmuligheter, men jeg vet ikke hva plaene er enda. Håper vi bare tar helgen som den kommer.
Jeg har faktisk ikke begynt å pakke enda, pga det utrygge været om dagen aner jeg ikke hva jeg skal pakke?! Også er jeg litt sofa- glad akkurat nå, etter en herlig økt på SPENST.

Nå er det bare 15 dager igjen til Thailand <3 Og i dag dumpet billettene ned i postkassa. Hurra!!!
Kan nesten ikke vente, og teller ned dagene :D

Ineriør bloggingen får med andre ord mest trolig vente til over helgen. Beklager, men tiden strekker ikke til i kveld.

Og sist men ikke minst, hjertelig velkommen til nye følgere <3 Jeg blir så glad når jeg logger inn og ser det er noen nye som vil følge bloggen <3<3

Ha en herlig helg!

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar