live the life you have imagined

.

onsdag 20. juli 2011

ferienytt

Hei og hopp, livet er topp <3

I går lå vi jentene som slakt ved bassenget, mens gutta dro på go cart. De er nok ikke like glad i å like pal i solsteika som vi er. Selv om det i teorien er regntid nå, har det enda ikke falt en dråpe, og temperaturen er det ikke akkurat noe å si på. En dukkert og et glass vann hvert tiende minutt trengs virkelig. Herlig!


Om kvelden fikk jeg med meg hele gjengen på Two Chefs, favoritt restauranten på phuket. Den er svensk eid og dreven, og serverer den beste biffen! På veien fikk jeg også et kyss av denne søte bebisen:


mmmm.. må tilbake før vi drar!!


I dag har vi bestilt oss to nye utflukter, den ene reiser vi på i morgen..
Etter at turene var bestilt tok vi tuk tuk til Phatong Beach, hvor vi badet og slikket sol, og senere shoppet litt. Jeg er i overkant entusiastisk over pruting, og ble i dag eier av 4 nye kjoler til den nette sum av 120 norske kroner. Ikke verst :D


Nå i kveld gikk tre av oss ned gaten for å få fikset litt på føttene, litt fotmasasje er jo nydelig, og ekstremt billig her nede. EEn utfordring tok jeg og:
Små fisk som spiste døde hudseller fra føttene mine. Kilte helt vanvittig, følte meg veldig lur der jeg satt og lo og hylte om hverandre..

I morgen venter blandt annet monkey cave og james bond island. Kan nesten ikke vente :D

Ha en fin kveld. Nå er det leggetid her for lengst..

Marita

1 kommentar:

  1. Ååå, jeg vil også til Thailand! Det ser jo bare helt fantastisk ut. Kos deg masse Marita! Gleder meg til å se flere bilder. Og SÅ søt elefant! Hi-hi.

    Klem Siri

    SvarSlett