live the life you have imagined

.

søndag 19. juni 2011

Jeg har endelig fått lov av mannebein å pynte litt i vinduspostene i stua. Vi malte de nemlig denne uka, og jeg har ikke fått lov å pynte de med en gang de ble tørre, siden manneben er livredd for merker.. Jeg skjønner jo det, men jeg eier ikke tålmodighet. Men nå er jeg endelig igang med pyntingen, og det kommer godt med at jeg gikk en runde og plukket blomster i dag.

tilda kaninen har kommet på plass igjen. Barneskoene mine har flyttet inn, og levende lys skal det bli i kveld.

litt blomster gir oss sommer feeling, selv når det øse pøser utenfor vinduet.



Godt å få pyntet litt, vinduene var så nakne og triste dagene uten ;)

Også utenfor vinduene ble det plass til litt av blomster fangsten min.

Utseendet på bloggen forandrer seg litt om dagen også, begynte å bli smålei borden jeg hadde på sidene. Problemet nå er at headeren ikke vil være slik den var før, men det finner jeg vel ut av :)

Håper du har hatt en fin helg, og ønsker deg en god ny uke med nye opplevelser.

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar