live the life you have imagined

.

mandag 20. juni 2011

En god dag.

Jeg er jo så glad i jobben min, jeg liker arbeidssituasjonen, og jeg er blitt så utrolig glad i barna i barnehagen. Jeg har vært så heldig å få sitte barnevakt for to barn der, og i dag kom en av de med en konvolutt, og gav meg en klem. I konvolutten lå det et gavekort på min favorittbutikk "mange ting". Jeg ble jo strålende glad, jeg syns jo det er kjempe fint å få sitte litt barnevakt for de herlige barna, og trenger ikke noe for det ;)

Tusen Tusen takk

Etter jobb reise jeg til SPENST, hvor jeg har hatt tre sal timer i dag. Kjempe gøy, og for en stemning det var på ZUMBA timen. Har du enda ikke prøvd ZUMBA anbefaler jeg det virkelig!


Mannebein hentet meg på spenst, og kom med en bukett roser!! Er han ikke bare herlig.



Nå skal jeg avslutte denne flotte mandagen med nye "bolig pluss" som ventet i butikkhyllen i dag.


Livet er herlig dere.

Håper du også har hatt en fin dag :D

Husk mitt gavedryss lenger ned på bloggen!

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar