live the life you have imagined

.

søndag 8. mai 2011

Spisestuen

Jeg har jo vist spisestuen vår før, men det skader ikke med noen bilder til? bordet er jo sjelden det samme fra tid til annen ;)
slik ser det ut, fra den delen av stuen hvor sofaen står. Vi har en L formet stue, hvor den første delen er spisestuen vår. Døren du ser til venstre er inn til kjøkkenet, så jeg syns vi har utnyttet stuen godt.

mitt favoritt skap..tror jeg

spisestue møblene er sammensatt av tre forskjellige stoler (kjøpt på antikkhuset brubakken), spisebord (kjøpt på FINN) og hjemmelaget benk.
Jeg må nok male bordplaten igjen, den er malt matt, og er umulig å vakse. Ringer etter glass er umulig å få vekk (tar gledelig imot tips!)
Over benken har jeg hatt tanker om å henge opp en stang, med ryggputer, på veggen. Nå er jeg blitt usikker, og lurer på om jeg heller skal ha puter stående på hele benken eller kanskje kjøpe en gammel slagbenk. hmmm

Jeg elsker roser!

Disse bildene har jeg fått av mamma, det er en tegner som selger fra dør til dør, som nok er blitt glad i mamma. Flere er visstnok på vei. Lurer på hvor de skal henge ?


Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar