live the life you have imagined

.

søndag 8. mai 2011

hverdagsprat. sommartider hej hej!

Det er jo rene sommerferien om dagen, og jeg nyter det!

lakrisis i solen
grillmat
bare føtter
 familie
spenst
gode venner
..Det har dagen i dag vært fylt av..
..Livet er herlig..

Spesielt herlig er livet, når mannebein kommer hjem fra dansketur med masse godteri til meg. Stjerne i boka!

Nå håper jeg på enda en solfylt uke, og at både jeg og dere får en ny fantasisk uke, med nye minner <3

Nyt siste rest av helgen!

Marita

1 kommentar:

  1. En flott uke ønskes deg også! :)

    Kjempe koselig spisestue du hadde! Flott skap!
    Jeg ville kanskje hatt en slagbenk, men det kan jo være fordi JEG elsker slagbenker.. :p
    Du får leke litt med de forskjellige tankene, så finner du nok en god løsning tilslutt!

    Kos deg med snop og kjæresten som er tilbake!
    -Mari

    SvarSlett