live the life you have imagined

.

torsdag 5. mai 2011

skal, skal ikke

Jeg vurderer litt om jeg skal begynne og tegne og male litt igjen, for å ha det her hjemme. Ikke overøse leiligheten, men kanskje et bilde i hvert rom- max.

På videregående gikk jeg tegning, form og farge, de to første årene. Deretter var jeg lei, og har nesten ikke holdt på med noe av det siden.

Det jeg er usikker på, er om jeg egentlig tørr å ha noe jeg har laget på utslilling i mitt eget hjem. Jeg må nok tygge litt på den.

Her er tre bilder jeg laget på VGS
stillebenet av bordet med grønnsakene er tegnet med blyant, piken er malt og dukkevognen er i kritt.

Jeg pleier vanligvis ikke å være redd for å vise meg frem eller noe, jeg er en person som tar mye plass i en gruppe, og du hører meg garantert. Men når det kommer til dette, kjenner jeg at jeg blir litt usikker.

Hva ville du gjort? tatt sjangsen? Ventet til du var tryggere på det du gjorde? hmm

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar