live the life you have imagined

.

torsdag 5. mai 2011

bare kikke litt?

"kikke litt" -Nei, det er jeg ikke så god til. "Shoppe litt" er jeg mye bedre på!

Jeg dro med mamma en liten tur til favoritt butikken i dag, mange ting, på Gjøvik. Jeg kunne virkelig havnet i luksusfellen på grunn av den butikken!
De har alle mine favoritter, miljøgården, green gate og chic antique ++

I dag skulle jeg bare kjøpe et sjal til min kjære oldemor, som fylte år i dag. Alikevel var det ikke bare en gave og et kort i handleposen på vei ut..

Det ble visst med en nydelig lampe, fra chic antique. Den skal få henge i vinduet i enteen.

et par salt og pepperbøsser lå visst også i posen min


og en tallerkenholder. Har hatt lyst på det siden jeg kjøpte disse asjettene, så de får komme litt frem i vitrineskapet.



Ha en fin kveld.
Marita

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny lampe! Den var rålekker!!
    Er alltid moro med en favoritt butikk, men da får ofte pengene bein å gå på.. ;p

    Legger meg til som følger, ta gjerne turen innom min blogg også! Jeg er nemlig helt ny jeg óg! :)

    -Mari

    SvarSlett
  2. SÅ lekker lampe.. gud a mei, den var hely nydelig!!!

    Ha en fin natt,
    klem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Smelt smelt, for en fin hund dere har! Kjempekoselig bilde av dere, og ikke minst koselig blogg :) Rålekker den fine lampen fra Chic Antique!
    Legger meg gjerne til som følger hos deg, så finner jeg deg igjen :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett