live the life you have imagined

.

lørdag 14. mai 2011

Kasser på veggen!

For en stund siden, kjøpte jeg to trekasser på plantasjen. De havnet på veggen i gangen samme dag, og ble dekorert.
Litt senere fant jeg ut at pynten i hyllene passet bedre på stuen, og siden har de hengt der- tomme..

Men det fikk jeg gjort noe med i går. Jeg skulle bare handle en gave, men fant ut at hyllene også fortjente litt!
Slik ser de ut nå.

Alle gjenstandene (unntatt den gamle avisen) er fra I.B Laursen

Her må det inn litt til, men det er da bedre enn ingenting ;)

Like etter handleturen fikk jeg besøk av mamma og to nydelige jenter <3

Tinka (bak) og Tamara <3

Tinka blir 1 år i dag og Tamara er snart tre. Er såååå glad i bebisene mine <3

Nå titter solen frem her, herlig! god helg

Marita


2 kommentarer:

  1. Vet du om Planasjen fremdeles har slike kasser? Har ikke sett dem når jeg har vært der. Pynten ble fin! Hilsen Mia (på Spenst)

    SvarSlett
  2. Stilig med kasser på veggen! Og pynten var også veldig søt! :)

    Gavene i forrige innlegg var kjempe koselige! Alltid gøy å gi bort noe til andre!

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett