live the life you have imagined

.

fredag 1. april 2011

vår og shopping!

Nå er det endelig april, tid for vår!

Jeg er så innstilt på tørr asfalt, løvetann, gummistøvler, solkrem, grilling, verandalivet og alt som har med våren å gjøre nå, at jeg nesten ikke kan vente.
Alle vårtegn tas imot med stor takk.

Hiet syns jeg derimot har vitnet mer om høst/ vinter, men det fikk jeg jammen gjort noe med i dag.

benken min, på kjøkkenet , har endelig fått litt fler puter. De er fra boel & Jan (de stripete er fra skeidar). Skal nok dandere de litt om ser jeg, men ellers er jeg veldig fornøyd- og på toppen av det hele går det kjempegodt til green gate serviset mitt :)
Puten helt til venstre har jeg fått av mamma'n in <3

Nye puter fra Milögaarden, til stuen. Nydelige, også finnes det quilt teppe i samme mønster- jeg er solgt! I tillegg til å være fine å se på, er de myke og gode å tilbringe fredagen på- gullrekka!

Roser! lys rosa og hvite, ble så koselig med de i sofahjørnet.
Jeg er litt spent på hvor lenge de står, søkte faktisk litt på google, om hvordan man skulle gå frem, for å få de til å holde lengst mulig. Jeg fulgte pungtene til prikke, så da gjenstår det bare å se..

Nå ble det endelig vår i stua.

I går fikk jeg også oppdatering ang. lister til hiet, og fliser til kjøkkenet- de kommer på torsdag, wohooo!!
Så neste lørdag er det dugnad i hiet, jeg har invitert far og onkel hit, for å liste med mannebein i hiet. Jeg skal holde meg langt unna, til fordel for alle, og sy Tilda bamser med mor..

1 kommentar:

  1. Putene er kjempefine! :-) Godt å få våren inn i huset også:-)

    SvarSlett