live the life you have imagined

.

tirsdag 19. april 2011

Paint- veranda

Haha, jeg må være dronninga av tidsfordri i paint!

Til sommeren skal vi utvide verandaen, med en like stor del, men nede på bakken, så det blir et trappesteg ned langs hele verandaen- tror jeg.

Dermed har jeg flyttet inn i paint world.. Egentlig har jeg laget 69356205 skisser, men for å få vist dere hva jeg tenker, uten scanner, må jeg ty til paint.

Uansett, jeg trenger hjelp! Aner ikke hvordan jeg skal løse verandaen.. her er mine to forslag, kanskje du har et?
Det gule på bildene er husveggene våre (vi bor i rekkehus), foran verandaen er hagen. Jeg kan legge til litt bilder i morgen- da jeg ikke er så god til å forklare..
hagegruppen vi har heter "somerset" og er fra planasjen. Den hvite boksen til høyre er en putekasse i hvitt tre. ved siden av er grillen.
På den nedre delen har jeg tegnet to solsenger jeg har sett på plantasjen, i hvitt treverk. Pottene er i sink (se bilde under)

stigen ved putekassen her er tenkt til lykter og tepper. Krysset skal forestille grillen.
Nederst til høyre er en daybed. (bilde nederst på siden.)


bildet av sinkpottene jeg ønsker meg, er lånt av sofiesvilla.no

bildet er lånt fra FINN.no. Skjermen kan legges ned. Jeg ville hatt den i grå!

Send meg gjerne forslag på mail: marita-kristine@hotmail.com

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar