live the life you have imagined

.

fredag 29. april 2011

hverdag og shopping!

Jeg har hatt litt vanskelig for å skjønne at det har vært april og påske nå, ikke juni og sommerferie.. Å jobbe i barnehage er ekstra deilig nå, i dette været. Kunne ikke ha hatt en bedre start på dagen, enn å gå på jobb i den herlige sola.

Som nordmenn flest, elsker jeg å kjenne varmen på kroppen igjen, når vinteren er over. Det har resultert i lite blogging, og full klesvask- kurv. Det må jeg gjøre noe med!

Apropo klesvask. Jeg var innom kremmerhuset i går, og endte opp med noe nytt til vaskerommet. De har nemlig fått en ny serie til vaskerommet. Love it!


Jeg er litt spenst på hvordan det går sammen med det jeg har fra før, men det blir nok bra.


Etter den lille handleturen dro vi hjem til hiet, og grillet, drakk vin og spiste jordbær, med to gode venner. Sommer feeling på høyt nivå! Altså nyter jeg livet fra morgen til kveld om dagen, og håper dere gjør det og!


God helg!
Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar