live the life you have imagined

.

torsdag 17. mars 2011

velkommen inn i entreen

Vår lille entre, rommer akkurat det den må, og faktisk bittelitt til

vårt gamle entremøbel, ble en dårlig løsning når vinteren kom, og vi trengte plass til luer og votter. Så det hjemmelagede bordet er omplassert i hiet!  :)


Da flyttet disse møblene inn, og de rommer i dag votter og luer. Kjempe fornøyd med de, og om du liker de kan ku finne de på bohus ;) (lekkert snowboard på siden..hehe)

Døren, som fører inn til boden har blitt til plass for gjestenes jakker. Med vår lille entre er jeg glad vi har en liten garderobe like innenfor, så vi slipper å fylle opp det lille rommet med våre jakker og sko.

Jeg kan ikke leve uten skjerf, det er ofte det siste jeg kaster på meg, på vei ut døren. Disse kurvene fra black design rommer hele 9 tykke skjerf, og gir gangen et lunt uttrykk.

Til slutt trenger jeg et tips, eller to. Jeg skulle hatt en vegghengt skohylle i ca samme farger som møblene, kurvene og kvisthjertet. Og jeg skulle hatt en gammelt (hvit) dørvrider til boderomsdøren. Noen som kan hjelpe meg?

Ha en avslappet kveld.

Marita

4 kommentarer:

  1. Hei hopp!

    Så koselig gang, alle disse deilige skjerfene a gitt!

    Fin blogg du har,
    God helg

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Fant bloggen din gjennom NIBs bokstavutfordring. Så fint dere har det i gangen deres, likte spesielt godt hjertet og "Hjem kjære hjem"-veggordet. Og skjerf må man ha, har også en haug!
    God søndag :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  3. tusen takk, for hyggelig kommentar :D
    ja, jeg er avhengig av skjerf, litt rart om jeg går en dag uten fra 15 august- 5 mai ;)

    SvarSlett