live the life you have imagined

.

torsdag 17. mars 2011

Shop until you drop?

Jeg hører det hele tiden, inne i hodet mitt "Nå må du roe deg med den shoppingen.." Men så har jeg lært at stemmer er litt skumle å høre på"... Det er iallefall unnskyldningen min.

I dag ble det litt nye, her er en smakebit:



Det nermer seg påske, og disse påske eggene syns jeg var så søte. Gleder meg til det blir tid for å finne de frem.

Jeg ser frem mot våren, og asfalt flekkene som begynner å titte frem og blomster i huset hjelper til på vår- feelingen :)

Sinkhus fra IB laursen, matchende lysestake og Kjøkkentavle.  Denne tavlen kommer nok til å gi meg mange smil om munnen..

Nytt, nydelig skjerf. Fra Beck Sondergaard. Jeg er forelsket i det allerede <3

..Også kommer vi til dagens bomkjøp. Jeg undervurderte rett og slett kjøkkenbenken vår ;)

Nå skal jeg legge shopping på hylla en stund, iallefall prøve ;)

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar