live the life you have imagined

.

torsdag 24. mars 2011

og så har jeg shoppet igjen!

Jeg ble hentet av min kjære mamma, etter jobb, for en aldri så liten cafe tur.  Hun syns nok det er litt ekstra gøy, ikke hver dag hun kan si at hun skal hente datteren sin i barnehagen, hihi.

Den kaffen ble fort til litt mer enn en latte og rundstykke..Sånn er det jo med meg.

Vi måtte jo bare en liten tur innom mange ting, og en liten tur innom prydkunst, kremmerhuset og interiør avd. på Nr.3.. Det beste for meg, er nok å gå på cafe etter alle butikkene har stengt ;)

Cafe turen endte med noen flotte ting den, og selvfølgelig skal du få en titt.



litt nytt til kjøkkenet..

Og litt som skal spares en liten stund til..


Jeg elsker å pynte til høytider og sesonger, så når påskepynten kommer til butikkene, er jeg i gang, det samme gjelder julen.. Du kan tenke deg hvor glad mannebein blir når jeg kommer drassende hjem med nisser, i september... haha

Håper du har hatt en strålende dag :)

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar