live the life you have imagined

.

søndag 20. mars 2011

Noe nytt i stuen

Det har seg sånn, at når jeg får en ide om hvordan noe skal se ut, og jeg finner de rette møblene/tingene, så må jeg bare kjøpe det der og da..
For hva om det blir utsolgt? og jeg aldri finner noe lignende. Da går ideen i vasken, og jeg ender opp med noe jeg ikke blir like fornøyd med.. Og det har skjedd en del ganger..
Så nå har jeg blitt materalist (om det er det, det heter) og shopaholiker..
Heldigvis kommer det mye fint ut av ideene, som f.eks på lørdag, da jeg plutselig fant ut hvordan jeg ville ha det, i hjørnet, mellom sofaene.


Det endte med nytt bord (Det kjøpte jeg på mange ting, for 1200kr,- ) og ny skodde (kr 500 på mange ting.)

Jeg kan se for meg at det er flere av dere der ute, som har det litt som meg.
 Hva gjør du?  kjøper du det du har lyst på? Eller venter du og ser?
Nå skal det sies at jeg ikke MÅ kjøpe hver lille pyntegjenstand som er fin, det gjelder i hovedsak møbler, eller ting som passer på steder jeg tidligere ikke har ant hva jeg vil gjøre med..

Marita

1 kommentar:

  1. Hei!
    Gøy med no nytt ;) Litt shoppegal selv ;)
    Koselig blogg du har... og med så herlig navn :)
    Fine bokstaver...fant deg via Nib :)

    Ha en fin kveld :)

    Klem Anette

    SvarSlett