live the life you have imagined

.

søndag 6. mars 2011

Ny seng, veggord på plass og et kjempeproblem!

Da har vi brukt kvelden på å studere og forbanne oss over tegninger fra IKEA , og fått på plass drømmesengen min:


Vi er litt usikre på hva vi gjør med nattbord enda , så de gamle spisestue stolene får holde så lenge..

Med lette hvite gardiner på nå , så blir det kjempe bra.. Med unntak av en ting..

Vi har klart det utrolige. Tidligere hadde vi rammemadrass , og hang opp lampetter over sengen etter høyden på den.  Den nye sengen er selvfølgelig MYE høyere , og i natt må vi faktisk sove med lampeskjærmer i hodet.. So much for å ha gledet seg , til å sove i ny seng.


Siden vi har skjult anlegg er det liksom ikke bare å flytte den. Ifølge mannebein , som jobber som elektriker , blir det vanskelig å finne igjen røret , og vi vil få et hull på 2 cm i veggen. Flott!
I dag har jeg ikke kunnet annet enn å le av det , men jeg er redd det kommer en tåre i morgen.. Ser jo helt latterlig ut..

Jeg har også fått klistert wallstickersen min opp på veggen , burde ha ventet til vi skal male der hvor panelet har beveget seg , men jeg klarer bare ikke.. Jeg valgte lys grå, til fordel for sort, og er veldig fornøyd med det. Da blir det ikke så fremtredende.

"Always Kiss Me Goodnight"

Nå tror jeg faktisk mannebein skal få kysse meg godnatt. Sitter her og gjesper.

Om du skulle ha tips eller råd ang lampeproblemet , nikker og neier jeg for det.

God Natt

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar