live the life you have imagined

.

onsdag 23. februar 2011

What a wonderfuel day!

Dette har vært og er en knallbra dag! Den startet med karneval i barnehagen jeg jobbet i, hvor det var kos og moro fra start til slutt, med ole brummer, prinsesser, karius og baktus, batman, buzz lightier osv osv.

Fra en jobb til en annen.. Det bar videre til Spenst Gjøvik, verdens beste treningssenter, hvor jeg har et par saltimer i uka. Jeg hadde et par av mine egne timer, og slang meg med på Yoga også. Anbefaler alle Yoga <3

Dagen ble ikke verre av en lang dusj , saltskrubb, hårkur og det som hører til. Etter at vi valgte å pusse opp badet i "spa- natur" stil er det å gå i dusjen virkelig blitt som å gå på spa!

 dusjgulvet.. kommer nok flere baderomsbilder senere..

Men kvelden er ikke omme enda. Vår gode venn, Vegard, sto på fagprøva i dag, og det skal vi feire på Peppes nå, så hvis jeg skal bli klar må jeg neste bli ferdig med å skrive, lakke neglene og komme meg avsted.
håper du har hatt en like fin dag!

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar