live the life you have imagined

.

torsdag 24. februar 2011

husqvarna

Jeg har et lite bord stående i den lange gangen vår, som i tillegg til å være dekorativt har en aldri så liten historie..



Mens vi holdt på å pusse opp leiligheten, ble det jo en del søppel, så jeg og pappa var en tur på søppeltomta. På vei ut derfra, ser vi en bil komme, med et husqvarna- understell på toppen av hengerlasset.. Jeg er ikke sjenert, men jeg er ikke alltid så tøff heller.. Så etter "Pappaaaa.. Kan ikke du spørre om ikke vi kan kjøpe det bordet?" hadde vi det med oss hjem.
Ikke alle som gjør sånne funn på søppeltomta?



Jeg tok av selve bordet, og erstattet det med uhøvlet plank. disse har jeg malt med spritbeis i fargen "rødfarget eik" Ser for meg at det blir flott med en blondeløper over.

Hva syns du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar