live the life you have imagined

.

mandag 28. februar 2011

god morgen

rise'n shine,

Jeg er glad i morgenen, iallefall når jeg ikke har det travelt. Da sitter jeg på kjøkkenbenken vår, i pysjamas, og koser meg med frokost og noe å lese på. Enten har jeg på god morgen norge på stua, og hører på det, eller så er det bare stille og godt.
I dag er intet unntak, men dessverre er batterine på fjernkontrollen gået, og da får jeg ikke skiftet kanal..
Ikke for at jeg ikke gidder å gå å trykke på TV'n, men det er faktisk ingen sånn knapp på canal digital boksen.. får klare meg uten nyhetene i dag..
Uansett, her er morgenkroken i hiet:


Neste uke kommer, forhåpentligvis, listene våre også. Det har vi ventet LENGE på, så det skal bli så godt å få på plass.

Ha en fantastisk dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar