live the life you have imagined

.

mandag 28. februar 2011

firbente i hiet?

Jeg har hele livet vært vant til å ha enten katt eller hund. Dessverre er mannen i huset noe allergisk, så katt er uaktuelt, men tanken om en hund eller to tenker vi mer og mer på.

Foreldrene mine har en Samojed, Tinka, som vi låner titt og stadig, og det er jo så koselig.


Dessverre regaerer mannen i huset litt på Tinka, så vi må prøve ut litt, se hva han tåler.

Akkurat nå har jeg lest litt om Eurasier, og forelsket meg i dem, så jeg håper virkelig at et par stykker kunne fått flytte inn i hiet.


disse krabatene kunne jo kost seg her i hiet. Bildet er lånt av Janne Liljedahl, som med familien sin driver zicata's.


Har du erfaring med Eurasier?
Ville du hatt to? (jeg tenker på at det har så mye selskap i hverandre..)
Er de ikke skjønne?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar