live the life you have imagined

.

mandag 1. august 2011

siste feriedag!

Så deilig det har vært, med sol siden vi kom hjem!
Gårsdagen brukte vi på å pakke ut, nyte en is sammen med gode venner ved mjøsa og vi fikk hyggelig besøk av pappa, lillebror og Tinka  <3


Dagen i dag har jeg kost meg sammen med mamma og Tamara, hos besteforeldrene mine. Vi nøt jordbær, sol og sommerfeie noen timer, før jeg måtte komme meg hjem til kjæresten som gjorde ferdig verandaen vår. Godt å hjelpe til litt innimellom og ;)


slik ser det ut, når jeg titter ut verandadøren. Det lavere partiet av verandaen er endelig ferdig :D Håper på sol i morgen, så jeg kan pynte opp igjen litt her ute, og vise dere fler bilder :)

Sliter forresten fortsatt med å finne de hvit solstolene/ solsengene mine..Veldig usikker på hvordan jeg skal møblere verandaen om eg ikke finner de :/ Men en ting er sikkert, vi skal lete etter ny grill i morgen, noe jeg tror mannebein syns er helt OK shopping ;D

Gleder meg til å gå til jobb i morgen. Som jeg har savnet alle!!

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar