live the life you have imagined

.

torsdag 7. juli 2011

Sommerkveld med gode kollegaer

I går var det duket for sommeravslutning, for oss barnehagetantene.
 Det var en kveld fylt med kveldssol, nydelig utsikt over Mjøsa og en fantastisk gjeng. Latteren satt løs, og det var ren sommeridyll :)


Det er jo helt utrolig at jeg skulle ta bilde av utsikten, og ser først nå at mjøsa er helt hvit i bildet... Noen som kan se den? ;)
Misunner virkelig kollegaen min den usikten!

Gave fra sjefen fikk vi og. Den traff jo midt i blinken!

Duken er allerede i bruk.. Jeg kan jo ikke vente med noe som helst ;)


Nå skal jeg avgårde for å sende pakker, handle noen gaver og ikke minst hente resten av GG serviset mitt :D wohooo

Nyt solen, om den skinner hos deg og <3

Marita

1 kommentar:

  1. Så koselig! Gaven passet jo ypperlig til deg! ;-) Fin utsikt var det også. :-)

    Klem Siri

    SvarSlett