live the life you have imagined

.

mandag 11. juli 2011

Hvor skal man gjøre av gjestene når ektorp trekkene er på vask?

...På et billig IKEA teppe :)




Dette teppet kjøpte jeg faktisk som sengeteppe, men det har ikke gjort annet enn å ligge pent brettet ved sengeenden, eller vært tullet rundt meg i sofaen på kalde dager.

Så nå trenger jeg ikke tenke på om jeg skal ha besøk de neste dagene, når jeg hiver trekkene på vask!

Med hvit sofa er jeg overlykkelig for å ha vaskbare trekk, jeg kan hive de på 60 grader maskinvask, og det skjer ganske ofte. Jeg er ei jente som ikke klarer å ha beina på gulvet, så dermed hopper masse ekstra bøss opp i sofaen:)

En annen god venn i sofa rengjøringen er klesrullene fra HM, de klistre greiene.. Jeg burde virkelig fått kjøpt meg en sånn "børste" isteden ;)

Så et tips til slutt.. Tenker du på å kjøpe en ektorp sofa? Sjekk ut hvilke trekk du kan vaske i maskinen. Vårt første trekk kunne nemlig bare tørrenses, og det blir litt for mye tiltak for meg ;)

Ha en super duper dag alle sammen :D

Marita

1 kommentar:

  1. De trekkene som det står skal renses er det flere som vasker i maskinen også, på 40 grader, tror det går fint :)

    Men absolutt enklest med avtagbare trekk, den nye sofaen vår er også med avtagbare OG vaskbare trekk, kan ikke tenke meg noe værre en flekkete sofa :P

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett