live the life you have imagined

.

fredag 8. juli 2011

God helg!

Ville bare titte innom, og legge ut de bildene som ikke ville inn i går.. Så her kommer de siste kjøkken knipsene

ved ovnen

tavla er et funn fra dødsbo, i samboerns familie.. Elsker den!

Lukter så godt med friske urter på kjøkkenet

De store tekoppene (til høre) blir forhåpentligvis byttet til høsten. Da kommer nemlig white fay koppene i GG serien med hank <3 Jeg elsker å drikke te og kakao fra de store koppene mine, men jeg syns ikke beigefargen passet så godt under her..

Mangler ikke bilder av denne hylla på bloggen ;) Her ser dere hva jeg mener med fargen på koppene ;)


Benken min <3

I vindusposten..
Hejlp! Hjerteranken min har vært så fin i over 6 mnd, men nå har den litt så rød.. Jeg tror ikke jeg gjør noe annerledes nå enn før.. Noen tips?

Skiltene mine gir en fin påminnelse om viktige ting <3

Veggkalenderen min. Oops, her er det visst juni enda;) Må vel få gjort noe med det ;)

*

Det blir nok litt bloggtørke fra meg i helga, iallefall om formen ikke snur..
Jeg har vært litt forkjøla i det siste, og da formen var værre i dag, tenkte jeg at jeg kanskje burde sjekke om det kanskje var noe mer? Greit å finne ut før man drar på ferie ;)
Så her ligger jeg på sofaen, noen timer senere, med kleenex, penicilin (om det skrives sånn..) og rinexin.
Jaja, da blir iallefall både lunger og bihuler friske til ferien om en uke :D

Kommer nok sterkere tilbake <3

Ha en strålende helg! Håper du har husket å delta på gavedrysset mitt, som blir trukket om 2 dager!

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar