live the life you have imagined

.

søndag 5. juni 2011

This'n that..

For en herlig helg.

Lørdag var en herlig sommerdag. Formiddagen og en del av ettermiddagen gikk med til shopping og titting med mamma. Vi dro avsted til Balke gård, på Kapp. Forventningene til interiørbutikken var nok litt store, men lekebutikken i 2. etg er herlig. Anbefales!

Videre dro vi til "Leonoras rom", som er en nydelig interiørbutikk i stasjonslokalene på Skreia (Toten). Jeg kunne tatt med meg hele butikken hjem.
Jeg fikk endelig kjøpt nye kritt, så jeg fikk skrevet noe nytt på kjøkkentavlen min. 

Også fant jeg dette fatet, fra Miljögaarden, som matcher stettefatet mitt. Cupcakes på det kanskje? Eller blomster? Vi får se



Også fant jeg noen småting til, som jeg skal vise bittelitt senere..


Senere samme kveld ble jeg feiret, med grilling på verandaen og gode venner til de sene nattetimer.
Nydelige gaver fikk jeg og, blandt annet dette:

Jeg tente lykten i går kveld, og den lyser helt fantastisk.

Jeg var i himmelriket da jeg fikk dette. Et etterlengtet speil til soverommet. Er det ikke nydelig?

Søndagen har rett og slett bestått av å ligge rett ut, under sola, med gode venner og grillmat, avsluttet med is ;)
Godt for sjela..

Nyt kvelden <3

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar