live the life you have imagined

.

lørdag 25. juni 2011

Sunny day

God kveld, eller natt.

Nå har de siste gjestene forlatt hiet, og det er merkelig stille her. Jeg merker at jeg liker å ha mennesker og lyd rundt meg..

Endelig har vi hatt en etterlengtet sommerdag her på Gjøvik.
Jeg våknet allerede i syv tiden i dag tidlig, og ble så glad da jeg så klar blå himmel. Litt ekstra tiltakslyst får jeg også når det er fint vær, så jeg gikk igang med et par maleprosjekter. Det ene var kabeltrommelen i forrige innlegg, før jeg gikk på og malte benkene på vaskerommet.
|vårt lille vaskerom


hull til å kaste skittentøyet i. Farget til høyre, hvitt tøy til venstre


Dette skal vi gjemme bak en gardin/ kappe

Etter at platene var ferdigmalt, mannebein var stått opp og frokosten var spist, reiste vi avgårde for å kjøpe stoff til å sy kapper. De skal henge under benkene, og skjule vaskemaskin, vaskekurver osv. Håper jeg får sydd de i morgen.

På samme turen kom vi oss også innom pøantasjen. Det ble med en hortensia til en sinkbøtte i hagen, og en etterlengtet putekasse hjem. Endelig!

godt å ikke ha en haug med hageputer på gjesterommet lenger :)

Etter handleturen, og litt husmorarbeid, tok jeg meg en liten tur på slang.. Blomsterslang.

ut på tur, aldri sur

blomster piken

TADA

Sola skant , og jeg fikk tid til å nyte verandalivet og en skål jordbær, før vi fikk grillgjester.



Det har vært en herlig dag, jammen har vi rukket mye ;)

Håper du også har hatt en super dag!

Nå kjenner jeg at øyelokkene sklir ned, ikke rart det heller. Sengen kaller!

God natt <3

Marita

1 kommentar:

  1. Søteste blomsterpiken jeg har sett. ;-) Jammen fikk dere gjort mye. Som du sier, man får litt ekstra motivasjon når sola titter fram!

    Og forresten, så fin kabeltrommelen ble! :-)

    Kos deg i sola!

    Klem Siri

    SvarSlett