live the life you have imagined

.

søndag 26. juni 2011

Familiekveld

En god helg ble avsluttet pappas hjemmelagede pizza, kos med Tinka, og is kos ved mjøsa.
Var kjempe hyggelig, og veldig godt var det både med pappas, verdens beste, pizza og med is i sola.
Livet er ekstra herlig når sola skinner!

Velkomst "kyss" fra Tinka

Nydelige valpe bebisen min (som har rukket å bli 1 år..)

Verdens beste- pappas pizza

Tinka fikk også litt, og trippet stolt rundt med fangsten :)

Skiblanderen ved brygga

mmm

mjøsutsikt

Fler som nyter is <3


gleder meg til det blir badetemperaturer her

familien <3

Håper du har hatt en fin helg :)

Marita

1 kommentar:

  1. For en vakker vovve du har! Selv har jeg en labradortispe på snart 11 måneder. ;)

    Takk for titten inne hos meg, og så fint at jeg fant veien inn hit :) Soverommet ditt var forresten veldig lekkert. Alltid ønsket meg himmelseng, og flørtet litt med ideen for Moxamannen... MEN... det kom visst ikke på tale! Men vi har funnet en flott gammel seng da, så jeg ble fornøyd likevel :)

    Klem Monica

    SvarSlett