live the life you have imagined

.

onsdag 8. juni 2011

drømmekjøkkenet

Hei og hopp

Nå har jeg brukt hele kvelden på å tegne drømmekjøkkenet, til drømmehuset jeg vil bygge i fremtiden.
Jeg har brukt IKEA homeplanner, og holdt på i 2,5 time. Rett og slett kost meg og hatt det gøy.

Her kommer drømmekjøkkenet
Benken som går utover, skal bli plass for frokost og barkrakker fra TOLIX. Dørene leder inn i spisestuen, derfor er det ikke spisebord inne på kjøkkenet.

Drømme drømme..

Hvem vet, kanskje får dere se drømmekjøkkenet mitt "live" om noen år.

I mens jeg har tegnet nytt drømmekjøkken, driver mannebein og jobber med det vi har. Han gjør ferdig det siste elektriske. Benkearmaturer og brytere. Bare fliser igjen nå, så er det helt ferdig ;)

Nå tar jeg kvelden.
Good night, sleep tight, dont let the bed bugs bite ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar