live the life you have imagined

.

søndag 22. mai 2011

tanker om spisestuen

Hvorfor skal det være så lett, å få ideer for andres hejm? Og så utrolig vanskelig å bestemme seg for alt i sitt eget?
Sånn er det iallefall for meg.

Nå er det spisestuen jeg er usikker på.

Jeg har ønsket meg en duk til spisestuen lenge, i blonder eller heklet. Jeg har ikke vært heldig og funnet "den rette" enda, men mannebein er på saken.
Haha, det hørses jo sikkert merkelig ut, men jeg har faktisk vært så frekk, og spurt om han kunne høre med svigers om hun kanskje hadde noe hun ikke brukte..
Blir spennende å se hva jeg ender opp med til slutt.

Spisestuen er jeg veldig glad i, men jeg blir ikke helt fornøyd.. Jeg pynter, styrer og ordner, det er sjelden den er lik tre dager på rad. I dag er jeg i gang igjen, men fantasien og kreativiteten er ikke helt med meg..

Akkurat nå ser pynten slik ut, men håper at det skal bli mer helhetlig utover dagen.. Hvis ikke blir det vel shopping til uka?

Husker dere den hjemmelagede benken min?
Jeg har funnet ut at jeg vil bytte den ut med en gammel slagbenk. Jeg hadde funnet en, hos antikkhuset brubakken, men den ble dessverre solgt. Her om dagen fikk jeg en mail derfra om at de hadde fått inn en lignende, som jeg gleder meg til å se på til uken.

Til høyre ser du slagbenken jeg først ville ha. Bildet er lånt fra antikkhuset brubakken sine annonser på FINN.no

Målet er at vi skal få en mer landlig stil, nå er det er lite kaos av diverse stiler. Blir spennende å se hvordan alt blir til slutt.

Nyt siste rest av helgen, i morgen begynner en ny og herlig uke!
Marita

4 kommentarer:

  1. Blir nok veldig koselig med en slagbenk! Den var kjempe fin den du hadde kikket på! :)

    Ha en fin dag!
    -Mari

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Min duk er kjøpt på Hansen og Dysvik.
    De har mange typer av slike duker. ;)
    Ha en fin søndag videre. :)
    klem

    SvarSlett
  3. Du har en utrolig fin spisestue da:)

    Har mye fine duker på Princess, også på rull så du får den lengden du ønsker :)

    Lykke til!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Heisan :)

    Tusen takk for koselig hilsen hos meg :) Liker bloggen din, hiver meg på som følger her!

    Kjempefint med slagbenk altså...

    Håper du får en fin uke, Klem Kjersti

    SvarSlett