live the life you have imagined

.

fredag 6. mai 2011

Litt nytt- i dag og!

Så ble det litt nytt i dag og.
Skulle ikke jeg dempe shoppingen?

Jeg jobbet senvakt i dag, og da min kollega skulle ned til byen ble jeg med. Jeg skulle selvfølgelig bare "kikke".

Slik gikk kikkingen:

mugge fra Green Gate, servietter fra Chic Antique, melkeflaske fra I.B Laursen og en bilde kollage som jeg ikke aner hva jeg skal bruke til- den var bare så fin!
Fikk omplassert litt i det ene vitrineskapet også, begynner endelig å bli fornøyd. Håper bare mannebein får på plass møbelspottene snart.



Nå ligger jeg og Tamara (mamma's hund) på gulvet, eller rettere sagt, i en haug av puter og pledd. Vi har vært og løpt oss en tur i skogen i dag, noe som var veldig godt, helt til jeg landa midt i et gjørmehull, og endte opp med blå tå. Auau- veldig synd på meg altså! Haha

Krysser finge og tær for at det skal bli bra til i morgen, da skal jeg nemlig ha ZUMBA, på Spenst Gjøvik.
Om du bor eller er i nærheten er det bare å komme, og bli med på festen :D

Ha en innholdsrik og minneverdig helg <3

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar