live the life you have imagined

.

fredag 27. mai 2011

GG bestilling- check!

Jippi!

Jeg har hatt liggende en bestilling her lenge nå, som jeg skulle levert på mange ting. I går husket jeg det endelig, ikke verst!


1. stk tea towel

Spent på om disse blir så mye brukt, men de er fine å se på. 
Denne skal jeg bruke til å ha oppvaskbørste osv i..

Disse er gode frokostboller til müsli osv.

Jeg har bestilt flere tallerkner og middagstallerkner.

Og to putetrekk til de fremtidige solsengene mine.

Det er varer fra GreenGate serviset jeg samler på, og jeg gleder meg vilt til det kommer, og til å sette det frem i vitrineskapene på kjøkkenet.

Serviset jeg samler på er Fay white (og noe fay blue). Jeg falt pladask da det kom i vinter, men rakk ikke kjøpe alt jeg ville ha, før de var utsolgt hos favorittbutikken.

Merekelig, men når man blir glad i en butikk, blir man trofast på kjøpet. Jeg handler kun andre steder om det er noe jeg ikke finner hos favoritten, eller det er nettshopping på søndager ;)

Nå er det klart for helg her i hiet. Startet med en liten lillelørdag i kveld, med finalen av norske talenter, en god film og litt godteri. Mmmm

Kos deg i helgen, og unn deg noe godt :)

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar